sandramariasandramariasandramaria



okejokej, kom just på att vi inte har presenterat oss än.
och nu när vi ska starta upp ordentligt så tänkte jag att
det kunde vara bra, drar lite kort info om oss så ni vet
ungefär vilka vi är, men sedan får ni väl veta mer eftersom
antar jag. /s.

sandra - det är jag det, jag är 17 år och bor utanför umeå.
mina största intressen är hästar, kläder&musik. jag är
cola beroende och jag erkänner! jag är även helt galen &
gillar humor!

maria - Jag är 13 år började ett år tidigare i skolan,
vilket innebär att jag går i 8:an nu. Älskar snö, och ålidberget,
skidbacke som är hur mysig som helst.
Är även hästgalen.

alltså ser ni vilken åldersskillnad det är mellan oss, och
många har klagat! men vi ser inget problem utan vi är
världens bästa vänner och kommer alltid vara det <3PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0