worlds greatest!




vet att det har varit sjukt dåligt med uppdatering men se
det såhär:
det är vinter, inte lätt att fota då + att det är alltid
mörkt när man kommer hem efter skolis. men vi ska skärpa
oss! den här gången är det sant.

hur som helst, jag är sjuk just nu och går omkring i pyjamas
och är allmänt skabbig. inget att visa upp alltså. dock så blir jag
väl frisk snart och då ska jag fota på en gång, lovar!

förövrigt är bilderna sen i höstas och jag ville bara säga hur
bäst maria är! utan henne vore jag inget, du och jag.. vi måste
vara dom två knasigaste typerna i hela världen!


förövrigt så får ni en fin låt att lyssna på här, medans ni väntar
på finfina bilder! för det kommer, håll uuuut! /s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0