tjabba coolingar!

Hejhej sgäer vem? jo, linnea, coolingen själv ni vet. Och idag har jag och maria stekt i stallet. ta det inte bokstavligen, det var sol, men itne speciellt varmt faktiskt, vilket inte var så bra.
   Och idag öppnade Häggströms igen, vilken är fettvärt eftersom dom har jättefina kläder nu, på TVÅ våningar denna gång. Och myyycket billigare. Ett tips, åk dit imorgon. Det öpnnar 12! :D Fett värt!
  Annars så är det ganska ensamt nu hör i mo eftersom lilla Maria har lämnat Norrland på vägg till 08:ornas territorium. Men jag och Sandra tänket iaf tänka på dig Maria. Och steka i solen för dig. Extra mycket alltså! Brun tänker jag iaf vara denna skolavslutning. Förra gången var det ju bara pinsamt! 
    Men nu måste jag kila, är riktigt trött nu. Kramis till alla! Speciellt Maria som jag inte kommer att se på typ flera dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0